trött

igår sov jag hos killen jag träffar just nu, så mysigt... dock var han sjuk, så han var rätt trött. men alltid mysigt som sagt. sen har jag jobbat i 10 timmar. varit uppe rätt länge d.v.s. och nu är klockan... 03.51, så jag ska väl inte vara FÖR hård mot mig själv om vad jag har fått i mig.

frukost/lunch: 1 brödskiva m. vegemite
middag: 1 näve nötter, 1 flapjack
kvällsmål (när jag kom hem från jobbet ca 02.30): ½ skål yoghurt, 1 bröd m. philadelphia

börjar faktiskt känna mig lite trött nu t.o.m. ska upp och springa imorgon har jag bestämt, även fast jag alltid brukar bli sjuk när jag gör det utomhus istället för på gym, men jag står inte ut med att bara göra inget i väntan på att få komma in på gymmet. det är ju väntetid där för att få sitt gymkort.

nä, nu måste jag gå och borsta tänderna så jag kan komma i säng någon gång.

gemma

Kommentarer
Postat av: M

sv: TACK! jag fortsätter att intala mig själv det också! jag KAN! åh jag hade också sömnproblem innan :( lite bättre nu dock... fast inte på samma sätt som du, med oro och sådant, jag bara vaknar aspigg, även fast jag sovit endast några timmar. BLir alltid supertrött senare på dagen dock :( jobbigt dedära

2011-09-29 @ 17:01:43
URL: http://vridenperfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0