STILL FIGHTING!

fail igen. iaf nu på kvällen. faaaaaaaaan. jag är så jävla FET. men är verkligen pepp på att fortsätta kämpa. kämpa emot hetsen och ångesten.

frukost: smoothie på ½ avokado, 5 msk naturell yoghurt, halv näve krossade valnötter, ca 10 blåbär.
middag: sushi - 4 tofu, 4 ägg, 4, avokado
snack: 2 äpplen
övrigt: 9 praliner, 2 baby-yoghurts

VARFÖR pralinerna? och VARFÖR så mycket sushi? jag var näst intill spyfärdig efter att ha ätit så mycket. min mage är hemsk... vill ju vara smal och fin. inga ursäkter nu. i'm just fat. but i'll change that now.


perfekt.




planer inför imorgon:
börja dagen med smoothien, äta äpplen och kanske lite lax när jag kommer hem. för att hålla förbränningen igång osv.

gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0