söndag

sjuk fortfarande. sådär jobbigt att jag svettas hela tiden och kan inte slappna av nu när jag väl är hemma. på jobbet mådde jag piss men var ju tvungen att stanna eftersom ingen annan skulle kunnat hoppa in för mig iaf. känns som att jag jobbar med ett gäng idioter just nu. fan alltså. vill bara få bli frisk, börja träna och må bra.

har knappt kunnat svälja på hela dagen, på gott och ont. runt 13.30 fick jag i mig nästan ett halvt glutenfritt pitabröd med lite ricotta. sen ingenting förrän jag kom hem runt 00.10, glutenfritt bröd med rökt lax och philadelphia, två skivor. då kom hungern igång igen och jag började kunna svälja så jag tog resten av pitabrödet från morgonen, satte i lax. sen skulle jag självklart vara fail-gemma och poppade popcorn, åt några nävar - sen hällde jag ett glas saft över de så att de smälte. HAH. åt inte ens halva påsen, var nära på att falla helt. blir så lätt ynklig när jag är sjuk. godissugen. är fortfarande. sitter klockan halv fyra på morgonen och tänker på plockgodis. shit. tjock.



gemma


Kommentarer
Postat av: M

Det är klart du vill ha mat vid sen tiden om du ätit så lite på hela dagen! Om din kropp inte reagerat så vore du ju inte mänsklig. Kram!

2011-10-03 @ 10:41:21
URL: http://vridenperfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0