jag vill ju!

så. nu är jag hemma. ska väl kunna dra en sammanfattning av det jag skrev innan min kompis kom in och jag var tvungen att kryssa ner allt. aaaaah, så irriterande när det händer.

frukost: 2 mini-yoghurts, 1 äpple
lunch/middag: smoothien jag skrivit om innan + 1 mini-yoghurt
övrigt: några mandlar

har druckit diet c, te och kaffe också. plus vatten med sockerfri saft i. känner att jag är på väg. även om det KÄNNS som att jag växer, så liksom... det bör börja gå neråt snart. känns bara som att vad jag än äter, så växer jag. spelar ingen roll om det är bra eller dåligt. men har fått tabletter från en doktor som ska få min mage att funka. de ska typ hjälpa min matsmältning. verkar ju funka, har kunnat bajsa mer än vad jag brukar, haha. brukar bli typ var 3e dag eller så.

har inte känt mig så bra idag. är ju fortfarande sjuk, men måste jobba. började känna mig svag mot kvällen. inte alls bra att jag är upp och gör en massa egentligen... men måste ju. jag vågar inte äta heller, känns som att jag bara kommer börja hetsa, eller typ bara förstöra för mig själv genom att stoppa något i munnen. oavsett vad det är... kanske bör jag äta p.g.a att jag är sjuk, så jag får energi och kan bli frisk snabbare så jag kan börja träna? jo, det hade varit det smartaste. det hade varit i en frisk persons hjärna. så kan jag tänka, men inte fullfölja.



gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0