great

åt två skedar yoghurt igår efter inlägget. det var det enda. jag känner mig stark nu. jag kan faktiskt klara det här. HAH! jag skrattar hetsen i ansiktet idag. mia har jag lämnat för månader sen. ana, finns hos mig.

har haft otroligt jobbig sömn inatt. vaknat hela tiden och har inte kunnat somna direkt. ville egentligen sova ut, SOVA UT. så jag kan bli 100% jävla frisk någon gång. men nej nej. min hals gör fortfarande sjukt ont...

bild från i slutet av juni/början av juli (minns inte exakt när det var).


planerna inför idag (jobbar ikväll):
dricka massa vatten, kaffe och te
göra smoothien

har fortfarande lax hemma. vågar inte äta den. tänk om jag börjar hetsa... fast lax är bra för kroppen, bra fisk. fan. jag sitter fast lite just nu. aja. jag ska gå upp och duscha nu.

gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0