fredag idag

igår vart det mer än jag hade tänkt. men det var nog rätt bra, för jag hade 0 energi.
wokade lite grönsaker, 30 kcal, åt det med en skiva glutenfritt bröd med lite bönor på. sen under nattens gång åt jag 5 mini-yoghurts. okej, att 5 var lite att ta i, fine. men de är så små. och goda. bättre än att hälla i sig massa annat iaf.

nu ska jag iväg och fika med några kompisar. har inte ätit frukost än, blir lite orolig för hur det kan gå på cafét, för jag tänkte inte ta något annat än en kaffe. men man vet ju aldrig hur det blir. är inte hungrig just nu, men lär väl bli. får försöka ta en yoghurt där om det finns, eller något sånt.



gemma

Kommentarer
Postat av: Svårt

Om du inte ätit så glöm inte vattnet till kaffet. Annars kan pulsen krångla. Puss, take care

2011-11-16 @ 18:08:58
URL: http://igen.blogg.se/
Postat av: M

Vart håller du hus? Kram!

2011-12-10 @ 12:17:02
URL: http://vridenperfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0