bajs

sitter med laxering i arslet nu. får se när det börjar verka. jag avskyr mig själv. mer än något annat. behöver något för att bli lycklig. kan jag inte få bli kär?! NÅGOT?! nä. nu skiter jag i om man ska äta regelbundet och direkt när man vaknar för att få igång förbränningen och blabla. jag är trött på att veta exakt hur man SKA göra för att gå ner i vikt/hålla en vikt, är trött på att veta hur allt funkar men inte kunna hjälpa mig själv. nu SKITER jag i allt. jag tänker inte äta förrän jag känner att jag kommer svimma, jag ska köpa cigg (inte för att jag har mycket pengar alls, eller några pengar överhuvudtaget iofs) och diet coke och leva på mitt te.

(hann inte skriva klart inlägget innan jag sprang på toa. jag kan säga såhär: det sved, det ömmade, svartnade för ögonen, blödde. men jag känner mig tommare. bra det. även om jag är äcklig.)



love, gemma

Kommentarer
Postat av: PKB

VILL KRAMA OM DIG FINA DU! <3



haha, jag kände det med. min våg var bäst idag. magen bubblar dock som fan nu. kanske borde sova? haha

2011-05-20 @ 01:03:27
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: PKB

Vi borde inte förstöra våra stackars magar så egentligen, men det är ju lättare sagt än gjort. Kommer nog alltid misshandla min mage med laxeringsmedel även om jag någonsin blir "frisk" från själva ätsörningen.



<3<3<3<3

2011-05-20 @ 01:09:27
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0