natt

okej.
blev ett päron & en näve nötter ca 100 kcal. jag har väldigt små händer heh...
kom hem nu, åt ett päron och en halv banan. usch har huvudvärk och är hungrig. jag har haft världens hetssug på jobbet. ville bara springa ner i källaren och hetsa i mig pizza och chips och allt äckel vi har. fdsöjlkfa. men vet ni? INGET av det fick jag i mig. stolt? ja, för jag har haft en väldigt hard time lately.

totalt: 270 kcal

på jobbet springer jag mycket upp och ner och fram och tillbaka. så jag vet inte om det kan räknas som träning också? jag sitter inte ner en endaste gång på jobbet iaf. aja. funderar på att äta lite tonfisk (63 kcal per konserv). behöver få i mig mer än minipäronet och halva bananen (andra halvan var lite dålig -.-)

ni vet när man känner att magen typ är tom? det känner jag nu. älskar det. känns som att om jag låter det vara såhär nu ett tag så kommer jag till slut krympa. hoppas det. är bara rädd att jag ska börja hetsa snart. är väldigt... nervös för jag vet hur jag är.


Kommentarer
Postat av: ache

sv: när man ser det framför sig, hetsa - svälta - hetsa så känner man verkligen sig som en idiot. varför gör man så mot sig själv?



-

FAN VAD DUKTIG DU ÄR! hejar på dig hjärtat!

2011-05-19 @ 13:41:07
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0