se

hatar att vara hemma på helger. är ledig ikväll, inget jobb. faaaaaaaan. har laddat med en varm choklad och en halv gurka och ska kolla film nu. fan vad jag är rastlös. sitter med ryckningar i benen och vill bara röra ihop allt jag har i köket. haha, välkommen till gemmas humörsvängningar! men ska ju inte falla tillbaka nu. inte till hetsen. vill tillbaka till det andra. vill ha cigg. försöker sluta röka nu också, haha, skrattretande. men jag har verkligen inte råd att fortsätta, så det är helt enkelt min anledning till att sluta. lagom rolig jag kommer vara nu ett tag framöver! hihi



love, gemma

Kommentarer
Postat av: selena

jag slutade också röka utav samma anledning. Hade varit storrökare i 9år och rökt ca 10-20cigg om dagen. Nu har jag om 3dagar varit rökfri i 4månader. är förvånad själv att jag klarade det! du grejar de tjejen!!!

2011-05-14 @ 11:07:34
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0