jag SKA jag SKA jag SKA!

okej, min chef tvingade i mig en halv pizza. eller ja. hon ville att jag skulle äta och liksom... hon sa hela tiden ÄT ÄT. shit. fick asont i magen och ville bara gå och laxa ur mig skiten men det går inte direkt när man jobbar, nej... å.n.g.e.s.t. men nu vill jag blicka framåt, hur ångestfylld jag än är.
börjar på nya dieten imorgon. det jobbigaste för mig är nog om jag vill ha typ nötter. vilket brukar vara mitt natursnacks liksom. men ska fan köra stenhårt nu. jag är faktiskt jävligt pepp!! någon annan som är på?!

slänger in en bild från i februari. när mina ben fortfarande var fina.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Latzia

Vilken fin kappa !

2011-05-18 @ 10:18:37
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0