inte hej då men

min mens är helt jävla rubbad. den kom i lördags och idag försvann den. och det kom liksom MYCKET i lördags också. 17 dagar efter förra mensen och så slutar den efter två dagar. fattar ingenting... hur som helst så tror jag att jag behöver en paus. ska skriva det i forumet också. vägde mig för första gången på 4 månader igår morse. jag vägde 49.6 kg. jag som har hetsat och varit äcklig i typ 4 månader har alltså inte gått upp 8 kg som jag trodde. det här gjorde mig helt ställd. vågen måste ju ljuga, jag är ju skitfet, kan inte väga under 50 kg? hur det nu än är så har jag lyckats hitta ett lyckosmoment i mitt liv. ska försöka hålla fast vid det nu och se hur länge det kan vara och om det kan hjälpa mina matvanor. jag kommer tillbaka, lovar.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: RASPBERRY

Hej! :) Ville bara kika in och säga att jag är tillbaks och bloggar flera gånger i veckan igen!



/Du lämnade en kommentar hos mig i februari och jag känner inte riktigt att det är någon idé att jag svarar på den nu haha.



Kram ♥!



(förlåt för tråkig "auto" kommentar, bara för att visa att hej, jag finns igen haha, kram!)

2011-06-05 @ 21:39:38
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0