give me a beach body

men fan, jag skrev värsta inlägget, så råkade jag trycka bort fliken. BRA GJORT, GEMMA. varför sparas det inte som utkast automatiskt? blogg.se är konstigt. aja. kort om det jag skrev innan, jag är rädd för att äta nu. alltså, för jag vet att om jag börjar kommer det bara sluta i hets. jag har inte ätit något idag. jag har druckit te och diet coke. känns bra, jag känner mig stark. hunger kikade förbi ett tag, sen försvann den. nu känner jag bara en tomhet i magen. älskar det... men jag är rädd för vad som kommer komma. ävn om det är bra nu, så kommer jag sitta där, om inte idag så om några dagar. alltså... ni fattar. ni vet vad jag menar. jag känner nu att jag typ behöver äta. "behöver", så som kroppen säger det. men jag vill inte? konstigt...



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0