fu

har blivit uppgödd nu under några dagar. och har ingen våg att kolla vad jag ligger på heller. jag är här officiellt fetast i världen och vill aldrig behöva äta igen. jag vill svälta så hårt att jag kollapsar. kul att jag redan är hungrig då. helvete flkdsfjöslkgj. jag orkar inte med mitt liv. jag orkar inte behöva klaga. jag orkar inte behöva vara sjuk. vara en jävla tråkmaja som bara sitter och gnäller. ska ut ikväll också. kuuul. nä, jag bara gnäller nu. livet är nog inte så hårt som det verkar. det finns de som har det värre än mig. och nu börjar jag prata om sånt också. haha, jag skrattar åt mig själv.

dags att avsluta detta tragiska inlägg?
ja.



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0