dag 5 - 450 kcal

jag var inte alls hungrig imorse. men min kompis som sov över sa åt mig att vi måste äta frukost. jag ville verkligen inte, jag fick verkligen ångest för jag var inte hungrig och då ville jag inte äta. kom med ursäkter till att jag inte kunde äta just då, men hon gav sig inte. så det blev äggröra. 150 kcal, bara sådär. hade jag gått på ketos hade det inte varit någon fara, men nu är jag inte det, nu är jag på skinny girl diet och då ska jag gå efter den också. stör mig bara. just nu. för efter att jag började äta av äggröran blev jag hungrig. riktigt hungrig. nu kan jag inte sluta tänka på att laga mat, men jag vill inte heller. åh fan vad svårt allt ska vara. har 300 kcal kvar nu. fan. hetsmode. nej nej, gemma. inte hetsa. men fan... VARFÖR SKULLE JAG BEHÖVA ÄTA FRUKOST FÖR?! jag var inte hungig för i helvete. fast jag älskar henne ändå, hon är bra. men smalare än mig. vilket också dödar mig inuti. och vacker. fan.






love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0