dag 3 - 400 kcal

okej, klockan är 17.10 och jag har hittils druckit en kopp te och en kopp kaffe. sitter och sörplar diet coke nu. jag känner mig så jävla stark. hur kommer det sig egentligen? att när man inte äter något, då känner man sig som starkast och mest energifylld. eftersom det har gått hittills idag, nu vill jag egentligen inte ge mig själv otur, då sitter jag säkert i hets sen istället, men jag tänkte fortsätta såhär idag och se det som en fasta. rena kroppen. åh vad jag ska bli smal. och vacker. skulle vilja träffa någon, bli förälskad. åh, bästa känslan i världen. att känna sig smal och vara förälskad.

te 0 kcal
kaffe m. mjölk 20 kcal (har minimalt med mjölk i mitt kaffe)



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0