dag 1 - 400 kcal

åt ett ägg till frukost, vilket är väl runt 75 kcal, beroende på hur mycket det väger men det var ett relativt normalstort. lite mindre kanske. efter det åt jag en banan, vilket går bort i kcal enligt dieten. gick och handlade sallad, gurka, päron och parmesan. så gjorde jag sallad med lite parmesanost, ca 95 kcal.

så hittills: 170 kcal

har 230 kcal kvar. kanske köper lite nötter på jobbet. tar med mig en banan och ett päron iaf, så får jag se hur jag gör. jag är fett pepp nu iaf. det här ska väl ändå kunna gå.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: PKB

Haha, bästa känslan!



Mja, alltså, det gjorde den. Viktnedgången var dock seg, men neråt gick det. Orkade dock inte försöka mig på det en gång till, då mitt psyke fuckade upp sig då, haha! :*

2011-05-18 @ 21:51:51
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0