bläääääääääääää

jahapp. idag har jag inte ätit som igår... men idag "fick" jag ju äta upp 600 kcal. blev bjuden av en kompis som kommit över. hon ville så gärna att jag skulle vara med de och äta... en halv macka, vegetarisk. räknade ut att det skulle vara runt 230-240 kcal. sen brieost på ca 82 kcal.

så hittills:
runt 322 kcal
(kan vara mer, känns som mer. känner mig sjukt jävla tjock och äcklig. så vi säger att det var 400 kcal.)

tänkte fortsätta på te ikväll nu. och diet coke. jag ska klara den här dieten. jag SKA fan klara den!

jag har inte tränat liksom, med träningskläder. men jag har rushat, alltså mega-powerwalkjoggat i undefär 2 timmar. först en timme. vilat, sen en timme.  mina hälar är helt döda för jag har gått så snabbt HAHA!  så jag har PW bort typ... 800 kcal. svårt när man inte har en räknare, men jag vet ungefär hur mycket jag förbränner av att gå-jogga 7-8 km/h på löpband i typ 45 min, vilket är runt 450 kcal. så jag lägger på tid och tar bort hur mycket jag förlorar i kcal, vill inte räkna med för mycket heller. har ont i arslet och benen, och hälarna då. haha babbelklag-gemma in tha house. ahmen... känner mig asfet. fan.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: ache

tycker det låter som om det blev en bra dag för din del ju!



sv: just nu känns det som om jag lika gärna kunde hetsa, går ändå upp i vikt när jag tränar och äter "normalt och hälsosamt". när jag hetsar och kompenserar så går jag iallafall ner ibland.

2011-05-22 @ 14:19:59
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: Fjäril

Tack för att du finns! Har läst din blogg länge och nu startat en egen, har alltid velat säga de orden :)



Vi är lika, Kram !

2011-05-22 @ 15:53:36
URL: http://vitalogner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0