baby why

idag har varit en bra dag i matväg. har lyckats äta med bra timmars mellanrum för att hålla förbränningen igång. förutom på jobbet då jag jobbade typ 6 timmar i sträck utan att stanna, det blir så då. när jag skriver upp vad jag har ätit så ser det större ut än vad det var, för portionerna var liksom inte stora om ni fattar.

frukost: liten skål gröt
lunch: liten konserv tonfisk
middag: liten skål gröt
på jobbet: 1 näve jordnötter
kom hem: liten skål gröt + 1 liten konserv tonfisk

heja gemma, nu ska det gå. men jag vill nog inte börja skriva upp vad jag äter igen dagligen. vet inte varför, det hjälper mig bara inte alls.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: PKB

Åh, cutie! Tack! <3 Nu fixar vi detta!

2011-05-16 @ 12:59:16
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: ache

sötnos! pusspusspuss!



kul att du klarade en bra matrutin idag, hoppas det håller sig! måste kämpa på så vi slipper den här jävla hetsen!

2011-05-16 @ 14:39:41
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0