babbi

verkar som att jag inte alls tar bort bloggen. frågan är hur länge ni orkar läsa om miserabla mig. vill ju bara bli sådär jobbigt personlig hela tiden också. men är ju anonym, eller aa så gott som iaf. fan... allt är så svårt. jag bara hetsar jämt. varje natt. för varje natt har jag ångest. inte över något jag ens vet om, eller jo ibland, men oftast har jag bara allmän ångest. sen laxar jag. ja, jag har börjat igen. efter typ... vadå, en veckas uppehåll? jag kan inte låta bli. fan vad skönt det är efteråt, känner mig så tom. även om jag fortfarande är lika jävla tjock i spegeln så kan jag gå med vetskapen av att det är ute. samtidigt som jag vet att det inte är riktigt så. för man får inte ut ALLT genom korttidslaxering. men i mitt huvud så händer det ändå. det känns som det. jag vet inte ens varför jag hetsar nu för tiden. det är inte direkt som att det har kommit något nytt, jag är väl bara allmänt tjock. samtidigt som jag får klaustrofobi av att se mig själv i spegeln, så kan jag inte sluta hetsa. efteråt så gråter jag, laxar och blir hysterisk över mig själv. allt är en enda jävla röra och jag önskar att någon kunde komma och rädda mig. jag är inte värd att leva, för livet ska man ta hand om, varje dag. det ska man vårda och vara glad över att man har. det är en gåva som man har fått. och se på mig? se på mitt liv? det är inte såhär man behandlar ett liv. FAN, VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA ALLT DET HÄR?! snälla, låt mig slippa all ångest... låt mig bli frisk. bli fri. jag vill ju leva...



love, gemma

Kommentarer
Postat av: mary-kate

önskar så att jag kunde hjälpa dig! du är värd så himla, himla mycket mer gemma! <3

2011-05-05 @ 11:30:41
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: Ellinor

ohh.. du är inte alls misslyckad! skriv om det verkliga livet om du vill.. puss

2011-05-05 @ 17:23:39
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!



åh vad jag känner igen mig. är också fast i hets, speciellt när kvällen kommer så är suget starkt. och jag är inte ens hungrig eller sugen ibland, utan jag bara måste. har sån ångest så jag bara äter och äter, och sen vill jag bara lägga mig ner och dö eller svälta bort. och dagen efter man har hetsat är förjävlig, så då tänker jag är ju redan fet så.... UHH det är hemskt.

Jag försöker verkligen bli av med det här nu, även om jag failar ibland, så försöker jag följa ett matschema som är för bulimi. Mycket mat, och ofta tyckte jag först. Men hetsar man så får man ju i sig ännu mer kalorier. Det matschemat jag äter efter är också viktstabiliserande. Man hamnar på sin "rätta vikt". Men jag tycker ibland som om att det är så mkt mat så jag fuskar lite ibland, och då failar jag direkt med hets. Men de dagar jag följer schemat går det bra.

Oj gud var jag babblar- men det jag ville säga, för att komma ut ur hetsen så MÅSTE man börja äta regelbundet och tillräckligt mkt.



Kram på dig!

2011-05-06 @ 19:13:15
URL: http://litenigen.blogg.se/
Postat av: bumble

oh men älksling, jag önskar att du kunde få bli fri. det är inget värdigt liv att ha den ångest du bär på. du borde ta dig till en läkare. du måste få prata med någon. du får det om du kommer hem till sverige iaf. jag kan ju inte svara för hur du har det där du befinner dig. men du måste ta tag i din situation snart. det går liksom inte att behandla din kropp som du gör nu.. det bara inte går ;(

2011-05-06 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0