396 to go

jag blev helt plötsligt jättehungrig. alltså inte skönt tom-i-magenhungrig. utan mer helvete-jag-kommer-spy-om-jag-inte-äterhungrig. så ja. jag har nu stoppat i mig 254 kcal.  har nu 396 kcal kvar då. jag känner mig skitdålig. för typ en halvtimme sen var jag bra, jag var inte hungrig, ville leva på te hela dagen. nu... jag vet inte vad som hände. kan bli så om man laxar ibland. att magen är så tom typ. sen är min mage fucked up just nu, i allmänhet. jag känner mig sjuuuukt mätt och uppblåst... tänk på 254 kcal kan göra med en. vill ha pengar så att jag kan köpa frukt!

btw, fan vad müsli är gott.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Fjäril

Jag älskar också musli och det dödar mig!

Om jag hetsar så kan jag äta nästan en halv påse utan någonting till alls, alltså inte mjölk eller yoghurt eller fil! Helt sinnes!

Måste lära mig att hata det :(

2011-05-23 @ 22:44:12
URL: http://vitalogner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0