I will be skinny

idag var första dagen på flera veckor som jag inte känt hetssug. som jag har känt att jag har kunnat klara mig utan att gå och äta hela tiden. fattar ni vilken känsla? jag är så lycklig. nu har jag ingen våg, FAN, men jag ska nog se på mina kläder nu att jag kan gå ner den här skiten. känner mig så äcklig efter all brödhets och pizza, som jag normalt inte ens KAN äta för att min kropp dör av det.

nä, jag sa det häromdagen och jag säger det igen: jag SKA bli smal.
min kompis kommer till mig snart, två veckor, och jag måste bli smal till dess.

alltså det här låter skitmobbat, men jag är stört kåt. har inte haft sex på aslänge och brukar inte ens ha sexlust, alls. men nu har jag plötsligt det :S

gröt
linssoppa
gröt

jag vill kunna hålla det nu.





love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0