jag blir aldrig bra

min kropp verkar fortsätta att motverka mitt huvud.
jag är på väg att bli tjock(are) igen.

jag skulle behöva någon som lagar mat åt mig & ger den till mig vid regelbundna tider.
så jag varken hetsar eller inte äter på, ja jag vet inte hur länge.
bli av med hetsen. tror inte det finns något jag vill mer just nu.
bli smal såklart.
men det kommer jag aldrig bli om jag fortfarande hetsar. 

3 pizza slizes
4 mini-pancakes

har ont i magen. kan inte mensen komma snart? hatar att vänta, pms gör allt värre. kroppen vill bara ha mer äckel när jag ska ha mens. varför är jag ett sånt jävla hormonmonster?!


Kommentarer
Postat av: Sia

När jag har mens har jag NOLL aptit konstigt nog.. Bara om jag inbillar mig att jag är sugen som suget kommer :S Klarade av att fasta nästan 3 dagar förra gången mensen var här.. Stay Strong <3

2011-03-09 @ 07:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0