puss?

kan vara den sämsta i världen på att blogga just nu. har haft megaproblem med internet, så det är därför... i allmänhet har jag väl mått rätt bajs också. men skitsamma. väger mellan 48-49 kg varje gång jag väger mig just nu. syns inte. inte för att det är ens i närheten tillräckligt lite så är det mindre än vad det har varit under en period jag har haft. verkar ha samlat på mig en massa jävla vatten också...

höll på att tuppa av på jobbet idag. tog lite nötter, sen mådde jag bättre. fan. att jag bara inte kan vara smal & känna sånt?! då skulle jag ändå ha förstått varför jag kunde mått lite dåligt. nu så känner jag mig bara så fail som går omkring, är normalviktig/normalsmal & håller på att svimma. men jag måste fanimej hålla ut nu.

använder en kompis dator, eftersom jag fortfarande inte har internet på min. därav nemas bilder... tråkigt, men ah. så är det.

love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0