you will get hurt, but you chose it yourself

dagen har väl varit helt okej.
stoppade i mig gröt till frukost, müsli till middag och nu har jag ätit "fruktsallad" gjord på en banan och två kiwis med grädde till. jag är inte mycket för att räkna kalorier eftersom min kropp reagerar på saker lite annorlunda. jag räknar kolhydrater istället. i grädde är det inte alls mycket, vilket gör att det är perfekt om man vill ha något bättre till ex. fruktsallad.

sen att min mage är helt hård nu, ja... det är en annan femma. men jag har varit så trött idag, inte riktigt orkar med att bry mig faktiskt... för visst, jag har ätit mindre än vad jag har de senaste dagarna men det är faktiskt inte MYCKET. hade kunnat varit värre eftersom jag fortfarande har cravings... mackor, nutella, chips åh.... och mycket mer. jag är så äcklig som ens tänker tanken.

kommer vara hårt på jobbet i veckan nu iaf. så jag kommer inte hinna äta mycket då. om jag kommer orka ska jag försöka åka förbi gymmet men jag är tveksam... jobba från 9-5, bor en bit från jobbet så jag måste gå upp tiiidigt. men jag ska försöka iaf!



Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

Hur går det för dig och dina löften då?

2011-02-07 @ 01:36:47
URL: http://metiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0