vad händer i mitt huvud?!

såg precis flera bilder med en modell som jag tyckte var jättesöt.
hennes kropp var också jättesöt. inte som jag annars brukar vilja ha kanske, lite för stor om midjan, men hon såg ändå liksom... bra ut, kroppen såg bra ut. 

så tittar jag på mina egna bilder. hennes kropp skulle kunna vara min. fast redigerad (de redigerar ju alltid bilder, huden, skuggor, veck osv).

kroppen är verkligen inte perfekt. iaf inte i mina ögon. jag gillar smala midjor.
men hon är liksom underklädesmodell och SER smal och slank ut. och när jag tar bort huvudet på henne skulle jag kunna tro att det var jag. jag kanske aldrig kan bli perfekt. men iaf i närheten av att kunna se bra ut iaf trots min kropp?

blir vi blinda av våra egna ansikten?



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0