Utmanad!

Lär känna mig lite bättre!

/Blev utmanad av raspberry som bloggar på http://raspberrysmile.blogg.se/

4 TV-program jag ser:
misfits
skins
top model
big bang theory

4 saker jag gjort idag:
glömt träningsbyxorna hemma när jag skulle gymma
gått 2-timmarspromenad
tankar mary poppins på italienska (ja, av misstag)
varit kissnödig hela tiden

4 saker som jag längtar efter:
bli smal
få långt hår naturligt
tjäna ihop pengar
flytta

4 saker på önskelistan:
pengar
en/fler bra vän/vänner här där jag bor
löshår
kläder

4 saker jag avskyr:
min största fobi - spyfobin
tomat (förutom soltorkad, annars klarar jag inte av tomat, ketchup... inget sånt)
äckliga lukter, andedräkter
känna mig bortglömd/oviktig

4 personer jag utmanar:
hjärtis
light
sam
selena


Kommentarer
Postat av: selena

Tack, önskar jag kunde känna detsamma.

vet du föresten hur man gör låsta inlägg? när man ger ut lösen till dem som får se? Men bara på vissa inlägg typ?

2011-02-18 @ 21:39:12
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0