oh yeah

jag ska dra igång en fasta imorgon. måste få bort allt från två dagars hets nu.
så det som är tillåtet är:
  • 0-kcal alt. väldigt lågt kcal flytande (te, kaffe, vatten, lightläsk osv)
  • lättyoghurt i små mängder (till typ frukost eller om om jag har halsbränna)
  • 1 varma koppen soppa/buljongsoppa

har dock inte bestämt mig hur länge... så länge jag orkar?
nä, men jag börjar i 3 dagar så får vi se hur det artar sig. har ju levt i princip såhär på jobbet ett tag. så det ska inte vara några problemas.



btw, det här har alltid varit en av mina favoritbilder.
stört vacker. tilltalar mig något oerhört!



love, gemma

Kommentarer
Postat av: narrow

användarnamnet är narrowest och lösen står i epost fältet :)

2011-02-18 @ 09:05:30
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0