moon beam

okej. så inatt kom mensen. borde ha försått att det var därför vågen gick upp fastän jag inte åt mer.
ja, jag går upp nästan 2 kg under mens. så hur ska jag tackla detta nu i tävlingarna?
jag får väl lov att bara säga den vikten iaf... känns surt att inte veta vad man "egentligen" har bara...

drar till jobbet nu iaf. ska sminka mig först. aj min mage... jag kommer ha chokladbegär. hatar det. hatar, hatar, hatar. men nej. jag ska INTE HA NÅGON JÄVLA CHOKLAD.
jag ska bli smal, vacker. ok?
bra, då är vi överens.


stay strong ladies <3


Kommentarer
Postat av: Light of a star

sv: tack för kommentaren söta <3

2011-02-07 @ 10:13:07
URL: http://lightofastar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0