lördagskväll = fettokväll? NEJ NEJ NEJ!!!

jag har lite ångest nu.
ja.
för jag skulle egentligen ha gått ut och dansat idag, som igår. fast igår vart det inte så mycket "hårddansande" som det annars brukar bli, det tänkte vi ta igen idag. men partypoopers som mina vänner är så orkar dem inte.
kul... jag har hållt mig ifrån allt skit nu (förutom två brödskivor igår då, men jag hade ätit typ 1/3 gröt då också. så vi säger att en gång är ingen gång, + att vågen var på minus imorse) och nu vill jag inget mer än att bara gå och köpa hetsmat, sitta här i min ensamhet och tycka synd om mig själv.

hela mitt liv är just nu i gungning. förutom att det inte händer något just ikväll så är det mycket som händer. många tankar. många beslut. viktiga beslut.
usch. mår inte bra av sånt... lindra min ångest... ge mig hetsmat. nu. låt mig få tröstäta bort allt det onda. jag får ju inte gå ut och festa nu, VADFAN SKA JAG GÖRA?!


bild jag tog igår. såg ut som att jag inte hade några trosor, därav strecken xD




love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0