Jag önskar att jag kunde se mig själv i spegeln och säga "Vad vacker du är!"

idag åt jag en halv pizza & chokladpraliner.
vet ni vad det sjukaste var?
ingen ångest.
inte när jag åt. jag njöt, för det var så gott. jag var så hungrig.
nu efteråt har jag ju ångest. men inte ens hälften så mycket ångest som jag hade trott att jag skulle få.
börjar typ bli förkyld, känns det som iaf. så jag har proppat kroppen på vitlök och får hoppas på det bästa.

jag tror att det kan vara därför jag inte brydde mig så värst om pizzan.
eller så håller jag på att självfriskna.
kan man det? bara sådär? för jag är fan orolig över vad som händer med mig.


Kommentarer
Postat av: Beauty Thin Perfectin Perfect

så var det för mig med, helt plötsligt försvann all ångest :O

2011-02-22 @ 10:28:54
URL: http://beautythinperfect.blogspot.com
Postat av: Anonym

det tror jag! kanske att man har insett ett och annat på vägen. kanske att man ser att man har människor som älskar en. kanske det viktigaste i livet inte längre är att ha de mest utstickande höftbenen och frysa dygnet runt utan att man bytt bana och hittat något bättre.

2011-02-23 @ 22:34:46
Postat av: Anna

Jag tror att man kan självfriskna. Jag tror jag gjorde det. Jag hade svåra ätproblem i flera år och helt plötsligt - ganska snabbt - försvann den värsta ångesten och jag började acceptera mat. Inte för att jag (min hjärna ville) utan för att jag tror min kropp ville det. Den var för liten. 177 cm och drygt 48 kg, den sa ifrån. Hoppas din gör det också.

2011-03-07 @ 13:28:56
URL: http://bubbelrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Perfekta ben :)

2011-04-09 @ 18:25:14
Postat av: gemma

anonym:

söta du, tack <3 men mina ben är allt annat än perfekta...

2011-04-11 @ 01:07:11
Postat av: Alica

Jag måste verkligen säga att du är sjukt vacker tjejen! även om du har svårt att säga det själv, så är du verkligen det, och som anonym sa, DU har PERFEKTA ben! kram!

2011-04-21 @ 07:05:44
URL: http://aliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0