i'm dreaming

nattvikt: 48 kg (!!!!) (jag har förstört för mig själv så hårt nu. läs nedan.)


jag är så jävla äcklig.
hade jag inte haft enorm spyfobi hade jag satt fingrarna i halsen direkt.

hänt jobbiga saker idag. mitt förhållande tog slut.
åt en croissant till frukost, har endast fått i mig 0 kcal vätska under dagen gång på jobbet och nu på natten när jag kom hem ställde jag mig och började baka. BAKA. för att få undan tankar. och hets.

bakade typ scones-aktiga, dock mycket tunnare, bröd blev fyra skivor.
blandar en mördegssats och äter en del direkt ur skålen. sen trycker jag ner dem i små bollar på en plåt. samtidigt som jag blandar ihop någon form av chokladsmet. ja ni hör ju. jag visste inte ens själv om vad jag gjorde.
massa socker blev det. smör, kakao, vetemjöl. jag som inte ens tål mjöl ställer mig och gör både bröd och sen en jävla.... fan alltså..

orkade dock bara 1 ½ mördegskaka och de var rätt små. men dem fyra brödskivorna åt jag. och flera skedar av chokladsmeten.

gissar på att min magsäck har krympt något enormt på senaste, för jag blev helt jävla proppfylld. brukar kunna hetsa en hel brödpåse med smör och marmelad/ost på, chips, choklad, godis, bakelser..

jag känner hur allt sitter i halsen just nu. jag orkar inte....


det här är framgång för mig, fan att jag ska förstöra för mig själv.
men idag ska vara enda snedsteget. för vacker ska jag fanimej BLI. smal & vacker...




love, gemma

Kommentarer
Postat av: sam

du ÄR smal och vacker <3

2011-02-16 @ 10:36:07
URL: http://maigre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0