gäller än idag?

okej, så jag började dagen med att faila mitt lilla "schema".
jag somnade, som vanligt, runt kvart över fem, vilket resulterade i att jag vaknade 14.20.
IDIOOT haha.
nämen det är bara att jag börjar fixa lite saker nu. måste gå & köpa honung tror jag. min hals är lite småkrasslig och jag vill ha till min grekiska yoghurt.

idag är nya tag. innan jag la mig inatt så slängde jag nutellan och godiset som fanns kvar. det var inte svårt just då, men nu erkänner jag att jag har jätteångest över en STOR burk som ligger sopkorgen och är halvfull med choklad. är liiite rädd för att jag ska plocka upp den senare. men nej. jag ska INTE.

har börjat röka igen också. gosh, vad jag har saknat det.



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0