Fasta dag 1

första medvetna fastadagen. kan ju säga att med allt jag åt under dem senaste två dagarna så mår min kropp inte bra alls. och jag var på väg till gymmet förut, det är rätt långt dit, märkte att jag hade glömt min träningsbyxor (jävla idiot jag är) men jag tänkte fan inte vända om och gå hela vägen tillbaka så jag gick en låång promenad på typ två timmar. passade på att köpa detox-té och citron samt lite yoghurt. köpte en kopp örtté på ett fik också.

nu till andra saken. jag kände efter att ha gått ca 10 min att jag var helt vimmelkantig. seg i kroppen, fick yrsel och nästan vinglade. men jag gick snabbt på ändå. sen när jag började dricka téet så började jag må illa och magen bubblade. mina, ursäkta mig, avgaser luktar hemskt. måste ju vara av nutellan och brödet - som min mage inte tål helt. med andra ord lär det vara på väg ut nu? ligger ner i sängen nu iaf och slappnar av. kanske kör lite träning sen, om jag får rummet för mig själv.

nä, usch vad ingen egentligen bryr sig om vad jag skriver. men jag gör det för min egen skull. för att dokumentera, så att säga.

nu ska jag gå på toa.


benen, höfterna, armarna. åh <3



love, gemma

Kommentarer
Postat av: raspberry

http://raspberrysmile.blogg.se/2011/february/lar-kanna-mig-lite-battre.html#comment



du är utmanad :)!

2011-02-18 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0