don't hide

den här helgen har varit knasig.
saker gick inte som planerat.
nej, jag kan inte fasta planerat heller. jag märker att det bara går när det kommer av sig självt.
så fort som jag satte upp "reglerna" så ville jag byta dem. sån är jag, sjukt va? och det kommer inte på fråga just nu att utmana mig själv på en sån sak jag VET inte går. det ger mig bara mer ångest.

trots fail under helgen stod vågen på 49 kg när jag vägde mig imorse/idag.
nu ska jag iväg till jobbet, dvs inte äta på hela kvällen förrän jag kommer hem inatt och tar soppa.

är hungrig mest hela tiden nu. jag vill äta allt som har med kolhydrater att göra. vilken jävla tur att jag inte har NÅGOT hemma eller pengar att köpa massa onödigt för^^

frukost/lunch/middag: croissant



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0