boysboysboysboys

är med i heartbeatsforumet nu. det är faktiskt riktigt mysigt och nu efter att jag har pratat med tjejorna, skrivit av mig och så, så känner jag mig mycket mer säker. eftersom det är låst och så... gillar det verkligen iaf :)

idag vaknade jag alldeles för sent med tanke på att jag tänkte gå upp innan tolv för att hinna med en massa. somnade istället åtta på morgonen och vaknade helt seg i kroppen. men tog en sväng till affären som ligger 1.5 km bort, en runda därinne, köpte vatten, gick tillbaka. jag har magknip idag och klarar inte av att träna just nu... skulle behöva laxa. för att få ut allt, det är som en propp. min mage alltså... snacka om att den är förstörd.

aja, imorgon ska jag jobba igen. blir najs.
är fortfarande jättepepp på att bli smal. kommer ha dålig, riktigt dåligt med pengar nu ett tag framöver. med andra ord; kommer inte kunna köpa massa strunt. kommer iofs inte heller kunna köpa BRA mat... men aja. jag får göra mitt bästa helt enkelt.




love gemma

Kommentarer
Postat av: Mya

du kan läsa min andra blogg om du vill (den i länken), där kommer jag skriva mer ärligt om min kamp.

2011-02-09 @ 21:53:13
URL: http://beachtvatusenelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0