8 februari

tänkte ta en promenad idag innan jag ska till jobbet. kommer vara fullt upp ikväll så förhoppningsvis räcker det som träning. har gjort mig lite fin, var längesen jag orkade det.

är bara så himla pepp på att gå ner nu.
åt lite gröt med bananskivor på till frukost och tänkte lägga två quornfiléer i ugnen och äta det innan jag drar. kommer inte hem förrän sent inatt så jag behöver energi och kroppen något att förbränna. vi säger så. måste lugna mig själv med det. det ska vara bra att äta iaf. regelbundet. ok? behöver kaffe... är typ pank också. vill ha lön NU. vill ha en snygg kropp NU.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro mig, jag försöker hålla mig från att spy! Det är stor skillnad från för ett år sedan. Då kunde jag inte dricka vatten ens.

det är svårt, jag hoppades på att det skulle bli lättare för varje dag, men jag hade fel. Det är svårare.

2011-02-08 @ 18:15:14
URL: http://metiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0