6e februari

åt två bananer och två kiwis inatt. hade vekligen ångest. sån jävla ångest. men tröstar mig med att det faktiskt var frukt och inget annat.


morgonvikten stod på 50.1 kg. jag är nöjd. mer ner ska det bli, något som blir svårt från den här punkten, men vet ni? jag ska klara det. jag har inte hetsätit än (iaf inte hetsätit som jag har planerat in i minsta detalj fast som jag måste undvika) och jag tänker hålla mig ifrån det. jag tänker inte svika mig själv den här gången. jag är fast besluten om att klara det. jag är livrädd för sommaren, för hur jag kommer se ut. jag vill inte vara livrädd mer. så ska jag göra mig själv en jättestor tjänst och verkligen fortsätta på samma spår den här veckan.


frågan är vad man ska äta till middag idag? får se om kiosken mittemot råkar ha spenat. skulle vilja träna, men är helt öm och seg i kroppen, känns inte som att träningen skulle bli bra. har iaf gjort min vanliga morgonträning (situps och andra magövningar) och samma sak är det ju på kvällen. saker kanske börjar ordna sig...


ska nog köpa en cola zero. det är trots allt söndag.

bjuder på en bild. jag imorse. såhär ser jag ut när jag ligge ner. jävla äckelmage... dallerhelvete.


Kommentarer
Postat av: =) yess

jag är också rädd för sommaren :(

2011-02-06 @ 16:19:55
URL: http://rightweight.blogg.se/
Postat av: heartrebel

Sv: Tack så jätte mycket sweetie! :) men trust me, så vacker är jag inte ;P Och din kropp är APSNYGG om du jämför med hur fläskig jag fortfarande är!

2011-02-06 @ 21:40:52
URL: http://heartrebel.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

hur lång är du?

2011-02-07 @ 15:02:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0