17e feb

jag mår typ illa.
kan det varit av hetsen från igår? magen flippar ju typ. iaf min, som hade blivit avvänjt från skit nu i några veckor.
laxade, dock var det inte så effektivt eftersom det "medlet" inte var så starkt. fick inte ut allt.
så jag tror att jag kanske bör försöka - förlåt men - bajsa. då kanske illamåendet försvinner?
hoppas det, för jag är livrädd för att vara magsjuk.

har städat rum och garderob nu iaf. sprungit runt i tights och träningstop, haha.
jag tänkte göra det för att inte gömma fettet så jag går och småäter, rätt smart kanske?
nä nu måste jag ta en huvudvärkstablett.

tänkte träna snart. blir träning hemma.



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0