vad ska jag göra?! kan inte göra såna här val själv...

omg, vad jag spammar min egna blogg här känner jag. jag önskar att några hjärtan var online bara, men alla sover väl nu. hade behövt hjälp och stöd just nu. är så hungrig, min mage värker och jag kan inte dricka längre utan att må illa av all vätska. har en grej jag kan äta hemma - nudlar. jag vill inte. har tvekat i typ 4 timmar nu på att koka upp dem. men jag är hungrig och min mage behöver jobba med något. fan, det är ju ingen näring i nudlar. bara helt tomma jävla kolhydrater men det enda jag kan "äta" utan att det sätter stopp i halsen. kan ju knappt svälja. fan fan fan. vad ska jag göra? jödslkfjdösgdffffffffffffffflkdögjkdfögljksdfögj

update: jag kokade nudlar. det känns bättre i magen, den gör inte lika ont. men jag failade ju på min sopp/flytande-diet. aja. bara att fortsätta imorgon.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är ingen stjärna på bloggdesign men jag skulle kunna hjälpa dig så gott jag kan, om du vill?:)

Hoppas du får en fin dag! <3

2011-04-13 @ 09:54:32
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0