nattinlägg

jag känner mig så stark just nu.
jag vet att jag kan komma tillbaka. åh <3 hör ni! kanske jag äntligen kan bli smal den här sommaren? kanske? jag vågar inte hoppas för mycket, men jag vill verkligen. och jag känner mig som sagt stark. min familj kommer och hälsar på nästa vecka, och en väldigt nära vän om några veckor. fan att jag inte lyckades ha ana med mig för någon vecka sen iaf... så hade jag iaf kunnat vara riktigt smal när min familj skulle kommit. men kanske kan vara skinny när min kompis hälsar på?

totalt idag

frukost: hett vatten m. citron, äggröra på 1 ägg + lite grädde
middag: en sån här  (pga att jag inte kunnat äta annat men också för att få i mig flytande. dessutom är det organiskt, vilket hjälper mig att vilja välja det. jag tyckte att det var såååå gott att jag kommer köpa det som mat i fortsättningen iaf! bebismat äger, naturligt och nyttigt. i like it)
kvällsmål: litet glas naturell yoghurt m.lite honung (för halsen)
övrigt: kaffe, te, diet coke

jag vet att jag aldrig kan bli lika smal och vacker men jag försöker ändå tänka; "håll ut gemma, håll ut. så kanske du kan få se ut något som är liiite i närheten av det här iaf"





(lite random thinspo)

love, gemma

Kommentarer
Postat av: lith

Jag är då fan inte smal! Puss.

2011-04-14 @ 08:16:04
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jag vet att du kan!<3

om du beskriver lite hur du vill att bloggen ska se ut så kan jag försöka fixa en design åt dig:)

lycka till med denna dag <3

2011-04-14 @ 08:57:55
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0