so fucking beautiful!

jag har sjukt ont nu. fan.... men idag har jag fått i mig:

1 kopp hett vatten m. citron
äggröra på 2 ägg + grädde (gjorde ont att svälja)
1 koppsoppa (53 kcal)
1 kanna te
2 koppar varm choklad
1 kopp medicin"te" (fyfan vad illa den smakar)
1 kaffe
1 glas diet coke

läsken gjorde sjukt ont att svälja. har varit svårt att få i mig något men behövde få i mig varma drycker för halsen och för mig är det iaf så att om jag dricker massa te så blir jag till slut kräkfärdig av att dricka mer. så efter att ha druckit typ 4 kannor te igårkväll/natt & idag + på jobbet så behövde jag annat. satan... men förhoppningsvis kan jag ha gått ner lite nu. kanske inte efter en dag då, men imorgon kanske. fan... jag är hungrig men ändå inte. asjfdölskfdlsf, är förvirrad :(


nu, en bildbomb på en av de, enligt mig, vackraste kvinnorna i världen. jag tycker att hon, oavsett hur smal/stor (även om hon aldrig är STOR men aa) hon är så är hon så jävla fin. älskar hennes ansikte också. åh, vill ha hennes utseende..







love, gemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så jävla snygggg!!!!!

2011-04-13 @ 08:34:49
URL: http://sufferwell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0