turn off the lights

fulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulfulful

jag orkar inte.

in:
hett vatten m.citron
1 riskaka
1 bönbiff

nu drar jag till jobbet. känner mig fet och äcklig. kollar på bilder i bloggen. bilder på mig själv. ser hur patetisk jag är. ingen skulle tro att jag hade ätstörningar om de såg på mig på stan eller stranden eller vartfan som helst. därför vågar jag inte söka hjälp. de skulle säga "du är normalviktig, gå hem". inte förstå mitt största problem. svälta - hetsa - svälta -hetsa - laxa - hetsa - laxa. jag vet att jag inte ser ut som en ätstörd men om jag kunde få leva en dag, en helg, en vecka... ufan att behöva ha de här tankarna i huvudet, de här två personerna som slåss inom mig, så skulle jag kunna vara lycklig. för ett tag. jag vill bara älska mig själv.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, så där är det EXAKT för mig. jag vill också kunna leva utan detta och det är ofta jag varit nära på att berätta för mina föräldrar men kommit på: men du är ju fet, de skulle aldrig förstå då.

det är så himla dumt egentligen :(

2011-04-21 @ 18:22:26
URL: http://itenuis.blogg.se/
Postat av: Mary-Kate

ååh finaste gemma! du är värd så mycket mer än detta och alla har rätt att få hjälp! tro mig, de kommer ta emot dig. allt handlar om vilja. <3

2011-04-22 @ 12:40:41
URL: http://anademandsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0