SOPP-DIET

okej. idag är första dagen för resten av mitt liv. haha eller är det så man säger?
migränen är borta men jag är sjuk nu istället. kan knappt svälja, vilket jag kan ta då jag inte kommer kunna äta allt möjligt, jobbigt iofs för jag måste jobba och det är inte bra att ha halsproblem när man jobbar i servicebranschen...

frukost: 1 kopp hett vatten m. citron, äggröra på 2 ägg + grädde

sen får det bli koppsoppa innan jobbet. imorgon får jag väl handla morötter och lite annat så jag kan göra soppa själv. har linser hemma men det kommer man inte långt med. jag ska gå ner. JAG SKA. även om jag inte har en våg här just nu (ja, jag vet ångest ångest ångest) så ska jag se i spegeln att jag blir mindre, tills jag har fått tag på en våg!

kan hon på kort tid så kan jag. så ÄR DET. (dock vill jag ner snabbare än 3 månader. jag kan på hälften om jag sätter mig fan på det och inte misslyckas med hets)



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0