naturligtvis

min migrän tar kål på mig och nu hetsåt jag billiga kakor också. den här dagen har gått åt helvete. meningen var att jag skulle orka en massa idag så kom migränhelvetet och jag kan typ inte göra någonting utan att det skakar. tycker synd om mig själv och vill bara att det ska gå över.

börjar någon "typ" av fasta imorgon. ska äta soppa/flytande men börjar dagarna med ägg, för att få i mig protein. det låter väl ändå rätt bra? jag måste bli av med allt äckel på min kropp...



love, gemma

Kommentarer
Postat av: bumble

Gud vilken vacker bild.

Jag hoppas huvudvärken ger sig till imorgon hjärtat. <3

2011-04-11 @ 22:30:39
Postat av: gemma

svar bumble:

ja hon är så fruktansvärt fin!

tack finaste <3

2011-04-12 @ 01:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0