mageeen :(

halsen är bättre idag. dock failade jag med "flytande"-ätandet när jag kom hem efter jobbet. började känna av vissa kramper jag fick för någon månad sen när jag gick på mest flytande. det var riktigt hemskt... så jag värmde en bönburgare i ugnen och gjorde äggröra på två ägg.

så allt som allt:
frukost: hett vatten m. citron, äggröra på 3 ägg
lunch: 1 babykräm
middag: 2 babykrämer (med ca 2-3 timmars mellanrum)
nattmål/eg. middag: bönburgare, 2 ägg

det är väl ändå helt okej? jag har konstiga arbetstimmar plus helt fucked up sömn så aa.. jag är ändå rätt nöjd. känner dock hetssug. men nej. måste hålla emot nu. MÅSTE STÅ EMOT. hjälp mig att stå emot.

PEPPA NU!!!! om inte er själva, så peppa mig.



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0