fredag

jag har en förmåga att förstöra för mig själv på nätterna. men jag vill inte förstöra mer.
började grina efter att jag hetsade pommes. ja, ni hörde rätt. grinade iofs när jag gjorde det också. jag straffar verkligen mig själv med mat. självdestruktivt. efteråt skakade jag. började grina. kollade på lådan med laxeringsmedel. "nej jag ska inte. jag SKA INTE!". jag med min enorma spyfobi var istället nära att göra det istället. jag. som är livrädd för att spy. och som ändå har varit nära på att stoppa fingrarna i halsen av ångest. jag antar att min fobi verkligen har räddat mig från att skada mina tänder (he he...). hamnade såklart på toan iaf med medlet upp i... behöver jag säga mer. kändes skönt efteråt iaf. tomt. inte tillräckligt, men bättre än innan. usch. mina tarmar mår inte bra...

frukost: litet glas grekisk yoghurt med jordgubbar.
mellanmål: halv honungsmelon.

nu ska jag till jobbet. funderar på att ta med mig två riskakor och en banan. så jag inte börjar trycka i mig det som finns där. jag kan ju inte gärna laxa på jobbtoan. nej.tack.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: feedmeafuckingmodel.blogg.se

inte värt att spy, har förstört mina tänder något sjukt! bra att du håller dig ifrån det iaf

2011-04-09 @ 01:00:47
URL: http://feedmeafuckingmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0