det är inte som det ser ut

jag... jag har ju min spyfobi, som jag har skrivit innan. ändå har jag så många gånger varit nära på att stoppa fingrarna i halsen. både när jag inte har haft laxeringsmedel men även när jag har haft det och inte känner mig tömd nog. ni kan ju bara tänka er att när jag - som gått i terapi för min fobi, har sjuka tvångsbeteenden p.g.a den m.m - vill spy och t.o.m sätter fingarna halvvägs ner för att bara slippa ångesten. DÅ är man tjock. då KÄNNER man sig tjock. idag var en sån dag. som många andra. men jag var verkligen nära. jag vill inte känna så. jag vill inte ha den här ångesten. fan jävla helvete, jag vill inte. kan inte laxa heller för jag har inget hemma och inga pengar alls. alls. vad fan ska jag göra? flkdsjfsöfdködgksdölgfjksdlgöjkdfg.

ingen orkar läsa. förlåt. mina dampinlägg är helt jävla värdelösa.





love, gemma

Kommentarer
Postat av: bumble

Min lilla skrutta, jag orkar med dina inlägg. För jag vet EXAKT vad du menar, fast man inte kan veta exakt säger dom. Så vet jag det. För jag hetsade imorse, min frukost. Sen försökte jag spy i 30 minuter, men jag kunde inte. jag fick inte upp något. jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen, hela kroppen skriker på mig hur fruktansvärt misslyckad jag var. jag känner mig äcklig äcklig äcklig. som att jag aldrig kommer kunna vara sådär fin och smal och leva på ett äpple. för den här fittperioden med hets förstört mig. och sen kan jag inte ens få upp det. det må vara bra. men NEJ. usch äckelskit.

men du är vacker och jag finns här. glöm inte att skriva på hb ibland. så vi kan prata om det!

2011-04-19 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0