come on in my house

ja, jag är fortfarande vaken. blä. och mår fortfarande illa. najs va? nej tack. jävla, äckliga choklad som jag älskar.

har aldrig fattat hetsen över jessica alba. tycker inte hon är speciellt snygg i ansiktet, och hennes kropp... njae. för lik min. småmullig och stora kärlekshandtag. fast jag vet inte om hon kanske inte har det. jag vet inte. jag är nog rätt blind. jag tycker att allt är för tjockt. därför mår jag ännu sämre över mig själv nu. fdkjdsklgjkdög....



nä, jag tittar på natalie portman istället. dlfjslfköjdfgk alltid så jävla snygg och smal.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Natalie Portman är ju typ världens snyggaste! Särskilt i Black swan:) Henne skulle jag nog bli kär i om jag gillade tjejer^^ puss<3

2011-04-22 @ 16:20:40
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0