blablabla

idag har det gått helt okej, jämfört med hur det har gått på senaste. plus att mitt internet inte har fungerat typ så jag har inte kunnat göra ett skit. men men... försöker med att äta med 3 timmars mellanrum igen. det ska ju vara bra tydligen. bara svårt att hålla.

frukost: äggröra på 2 ägg
lunch: äggröra på 2 ägg
middag: sallad, 1 näve räkor, 1 avokado
kvällssnack: fruktsallad på jordgubbar, blåbär och banan med lite grädde.
övrigt: två riskakor med philadelphia

riskakorna var lite farliga. jag kände, när jag började äta dem, att det var början till hets. jag kunde känna att "snart kommer jag sitta här och märka att hela paketet är tomt och få övernojja och panik och känna hur det sitter fast i halsen och se hur min mage växer". och på något mirakulöst sätt så fortsatte jag inte. nog för att jag har ångest över de två, men hellre två än 8-15^^

måste bli positiv nu. kom igen, gemma, kom igen. du kan ju, varför ska det vara så svårt för dig?!



love, gemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0