äckligt

har fortfarande migrän och svettas nu. mått illa också och nu mår jag ännu mer illa för jag fick i mig socker. usch. jag vill kunna få ur mig det här men jag kan inte. jag får verkligen panik av illamåendet, VAD SKA JAG GÖRA?! behöver spy för att inte må illa, alla säger att om man mår illa så är det skönt att spy men jag vågar inte. jag kan inte. helvete. jag kan inte ligga och må illa hela natten.

btw, så har jag ont i halsen nu. på riktigt. lagom kul. men om det fortsätter så kanske det blir så att jag inte kan svälja så bra och då kan jag ju inte äta heller. vilket jag faktiskt tycker är heeelt ok! men jag orkar inte må illa. det får försvinna. fan jävla helvetes migrän.



love, gemma

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du har fina ben <3

2011-04-12 @ 08:43:29
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: lith

mellanrummet <3

2011-04-12 @ 17:46:20
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0